Ons sollicitatieproces wordt geautomatiseerd met Sollicitant Self Service. Dit scheelt ons veel werk en dus ook tijd. Zo komen we er eerder aan toe om jou een reactie te sturen op je sollicitatie. Dat is voor jou trouwens niet het enige voordeel van Sollicitant Self Service. Ook vind je alle informatie en communicatie rondom jouw sollicitatie terug in je eigen sollicitatieportaal. Dat is lekker overzichtelijk en je weet altijd waar je aan toe bent!
Hoe werkt het?
Stap 1: Klik op de knop solliciteren bij de vacature
Stap 2: Vul al je gegevens in en voeg je CV en Motivatie toe als bijlage
Stap 3: Klik op aanmaken en jouw sollicitatie wordt verstuurd
Je sollicitatie is binnen
Als je sollicitatie is aangemaakt, krijg je een e-mail met daarin toegang tot ons sollicitatieportaal op deze website. Hier vind je alle informatie terug over jouw sollicitatie en worden de vervolgstappen vastgelegd (we hebben meer info van je nodig, of we nodigen je uit voor een gesprek etc.).
Elke keer als er een bericht van ons voor je klaarstaat, ontvang je van ons een e-mail met daarin een link naar het betreffende bericht.
Heb je eerder gesolliciteerd?
Als je een tweede sollicitatie wilt doen of in het verleden al eerder gesolliciteerd hebt bij het Prinses Máxima Centrum dien je eerst in te loggen op het sollicitatieportaal met je gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord. Je persoonsgegevens worden dan automatisch gevuld in het sollicitatieformulier.